Mirayemir Canım ben de 37+5im dediklerinin hepsini yaşıyorum batma hissi, bacağımla birlişteği yerde ağrı hatta oturup kalkarken daha da böyle zorlanıyorum yürümekte. Bağırsak hareketim arttı. Doktoruma dedim doğum için hazırlık yaptığını söyledi doğuma yaklaştığımızın işaretiymiş bunlar. Sağlıkla kucağımıza alalım canım bebişlerimizi. Ama için rahat olsun ben hatta mutlu bile oluyorum bu ağrılarıma çünkü kızımı kucağıma alacağım gün yaklaşıyor demekmiş🥰