Ay_se1334 bende ayni durumdaydım.dktrum onzyd diye bi ilac verdi o baya rahatlatti beni.hatta 10 gün kullandım.gunde 4 defa olan kusmalar 2 veya 1 kez olmaya başlamıştı.bende icsem de kusuyorum diye bırakmıştım ilaci.cunku kimyasal seyler nede olsa.ama o kadar cok kustum ki 5 falandı günde.ve kabus gibiydi.hemen gittik ilacı aldık tekrar başladım.suan bir defa oluyor sadece.cok iyi bi ilac.bizde 12+6 yiz suan