Ezgimetehan Ultrasona göre 8 adetime göre 7+4 hamileyim En son adet başlangıcım 16 Temmuz’da oldu . Yani hafif pembemsi falan değil gününde oldu gününde bitti anormallik yok 😄 doktora sormaya utandım🙈 Sorum şu Temmuz başında tutmuş olamaz değil mi bence tutamaz 1 gün oldu oda korunduk zaten de adet oldum Eşim 27 sinde geldi 10 unda gitti ben ne ara hamile kaldım 😂😂
Cansinsen_ Ezgimetehan valla senin havuz sorusu gibi olmuş tam olarak anlamadım şöyle açık yazsan sen daha iyi bilirsin ne ara hamile kaldığını toprak sağlamsa ekin tutar🤣
Leylaacl Ezgimetehan temmuzun 27 sinde gelip ağustosun 10 unuda mi gitti eşiniz yani tam yumurtlama günleriniz 😍🤣
Ezgimetehan Leylaacl evet öyle oldu canımmm🙈😁 Yani o vakitte hamile kalmışım demi Temmuz basında değil ?