Alyazumra Merhaba arkadaşlar ben çalıştığım için 32. Haftada mecburimi 33. Haftada veya 34 te alınmıyor mu
Zynpz Alyazumra 32 de eğer çalışacaksanız çalışabilir raporu almanız gerekiyor çalışmayacaksanız çalışamaz raporu almanız gerekli
Sweetblonde88 Alyazumra 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu alabilirsiniz yada 32 hafta dolunca çalışamaz raporu almanız gerekiyor.
pinarsvcn Alyazumra 32+0 dan başlıyo canım rapor o hafta içinde alman lazım raporu eğer doğum sonrasına aktarmak istersen
sevdicek Alyazumra o zaman 32. Haftada çalışabilir raporu alacaksınız. Sorna 34 te gidip raporu bozup tekrar doktorunuzdan çalışamaz raporu almanız gerekecek. Istediğiniz hafta değiştirip çalışamaz raporu alırsınız.