Fasulyee54 24+4üz biz de. 6.haftamdan beri ağız tadım bozuk, hala bulantı ve kusmalarım devam ve özellikle sol kasık bölgemde sürekli ağrım var. Hadi bulantıyı kabullendim 9 ay bile sürebiliyormuş. Mide hassas olduğu için ağız tadımdaki bozukluğu da anlıyorum. Ama sürekli kasıkta ağrı, zaman zaman şiddetli sancıyı anlayamıyorum bir türlü. Çevremdeki arkadaşlarım o kadar rahat hamilelik süreci geçiriyorlar ki. Ne ağrı ne bulantı. Doktorum olabilir normaldir diyor ama ağrısız bir saatim bile olmadı 24 hafta içinde. Hiç keyifli bir süreç olarak hatırlamayacağım bu hamileliği 😔