Acelyak3455 35+4 günlük gebeyim belimde ve kasığımda 1 buçuk 2 saattir bi sanci var ilk gebeligim oldugu icin yalancı sancı mi bilmediğim için hastaneye gitmek istemedim. Devlette kadın doğum acile gittiğimiz de nst ye bağlıyorlar mi hemen ?
Duruveannesii Acelyak3455 evet canım bağlıyorlar bende dün gittim daha 31 haftalık olmama rağmen nst ye bağladılar 10 15 dk durdum ben su gelmesinden şüphelendim suyum değilmiş sancı felan çıkıyor zaten nst de bende çıkmadı tabi
Hilal53 Acelyak3455 Canım dakika tut kac dakikada bir sancin geliyo diye düzenli sanci olup olmadigini kontrol et . Belinden asagiya bi dus al ilik su tut beline telas etme dakikalara gore acile gidersin nts ye baglarlar sanci varmi yokmu bakarlar.
Zehralismail Duruveannesii sizi alttan muayene ettiler mi acaba ? Benimde erken soğum riskim var. 26. Haftamda özelde bi gece yattım rahim ağzı uZunluğu ölçüldü alttan. Ve ben elimde nst kağıtlarımla ultrason kağıtlarımla gittim. Beni ilgilendirmez onlar dedi. Altran muayene edicem öyle bağlanırsın nstye dedi. Kabul etmedim çıktım geldim 😭
BuluttSecil Hilal53 aksine bu haftalarda bele direk su tutulması açılmayı kolaylaştırır. Erken dönemde sıcak duşta bile çok bulunmamak gerekiyor 🙏🏻
Duruveannesii Zehralismail ben daha öncede gitmiştim yine sudan şüphelenelip alttan bakmışlardı görünen bişey yok demişlerdi dün gittiğimde başka ebe vardı oda alttan muayene etmicem haftan küçük olduğu için dedi bakmadı sadece pet koydum su geliyormu diye birde öksürdüm gelen su değilmiş idrarımı tutamıyorum bebeğim Doğum kanalına girdiği için çok baskı yapıyor aşağıya doğru
sdsd Duruveannesii tamam canım, benimde baş aşagıdada kanala girmeden sezaryan olmak istiyorum o yüzden merak edıyordum kanala ne zman giriyoe diye