zeynephkn07 Kızlar ağrım sızım yok şükür ama bebeğim çok toplanıyor sertleşme oluyor karnımda 28 haftalığız yaşayan var mı ya da bilgisi olan gerçi yarın kont var
Nadide55 zeynephkn07 Ben 19 haftalık hamileyim canım bendede oluyor normal yani korkulacak birşey yok demişti doktorum yine de doktoruna danış sen yarın
Tugceee123 zeynephkn07 yalancı kasılma da olabilir gerçekten erken Doğum haberciside mutlaka doktoruna söyle tahlil yapar magnezyum takviyesi verir rahatlarsın bu haftalarda genelde magnezyum eksikliğinden oluyor kasılma Hayrlı doğumlar diliyorum 🙏😇