Taylan1 hiç biri olmadan da sağlıklı hamilelik olabiliyor çok normal olmamasını hiç takmayın hatta şükredin.
İştahsızlık da yeterli bir belirti. Bence hazır olsun önünüzde en azından bi kase yoğurt çerez meyve
Bi kase salata falan günde bunları tüketmeye çalışın. Madem hiç bulantı vs yok boş yere kilo kaybetmeyin bence.