Yldzeyll kan uyusmazlıgı düşük yapmaz ki zaten,düşük yaptıysanız ve eşinizle kan uyuşmazlığı varsa rhogam(kan uyusmazlıgı) iğnesi olmanız gerekir sebebi ise tekrar gebe kaldıgınız da vücudunuz bebeğinize karsı antikor üretip bebeğin kanını hemolize uğratmasın diye (kan uyusmazlıgı tablosu)