Bsrnhtn maşallah bu zamana kadar bebişini getirmişsin. Bende 29. Haftadayken kanama ve suyum geldi meğerse idrar yolu enfeksiyonu varmış. 1 hafta hastanede kaldım. Antibiyotik tedavisi falan gördüm suyum kesilince de taburcu ettiler ama 3 günde 1 su kontrolü için acile gidiyordum. Şimdi 38 haftalık olduk elhamdulillah enfeksiyon tam geçmedi tabiki. Normal doğum yapacağım mecburen çocuk başaşağı şuan. Kansızlık bende de var bende gynoferro içiyorum. Magnezyum da sancıları hafifletiyor muhakkak içmeye devam et. Vitaminini düzenli al. Benim kuzenimde de vardı o şekilde Doğum yaptı bir sorun yaşamadı ama çok şükür. 1 bardak suya 1 yemek kaşığı elma sirkesi koy haftada 2 kere iç ve bolca su iç sürekli idrar yap ki temizleniyormuş ozaman doktorum söyledi. Anne karnında 1 gün 100 güne bedelmiş ama seninki şimdi doğsa bile aslanlar gibi doğar Allah’ın izniyle korkma sakın