Dün gece 4 cıvarıydı ınanılmaz agrım vardı wc kalktıgımda fark ettım çok kasılmışım yatağa gırdıgımde donerken yada hareket halındeyken sancım tutuyordu hareket etmeden bı sorun yoktu sabah kalktım Esımı uğurlamak ıcın gazım çok vardı 😞 Sabah Aıle hekımıme gıttım bebek şükürler olsun hareket edıyodu göbek delıgımın orası çok acıyo cevresı ıcten ama bebegım oynuyo hareket halınde ben yınede korktum 24 haftalık olmak üzereyım Benım gıbı göbek delıgı ıcerden çok acıyanlar var mı 😞normal mı yanı