Bala_m Kızlar bu kadar karnım agrıyor dıe gtmstm enfeksiyon falan var mi dıe bunları aldı doktor da hıc anlamadım yardımcı olan arkadasşrma simdiden tesekkur ediyorum
Sdemirel Bala_m Bala_m lökosit 16 cıkmış 0 5 arası olması gerekiyor . Benim geçen ay 705 çıkmıştı çok cok yüksekti ama sizin öyle değil bol bol su için sanırım o da geçer 🤗🤗
Beybitooo Dane_1 benimki 2.41 çıkmıştı sağlık ocağındaki hemşire doktorlarin istediği Aralık’ta ama yine de göster demişti sizce yüksek mi
Sdemirel Beybitooo tsh ise cok yüksek değil 2 buçuk altı isteniyor hamilelikte normal değeriniz ama siz yine de söyleyin doktorunuza .
Dane_1 Beybitooo değeriniz iyi bir değer fakat hamilelikte artma gibi durum oluyor tsh değerinde benim fikrim aylık değerinizi kontrol ettirin 2.5 üstüne çıkma gibi bir durumda endokrin bölümünden yardım alırsınız önemli bir hormon ama şuan güzel 👍🏻
Beybitooo Bala_m iç çamaşırlarınızı pamuklu giyin ve onları ayrıca 90 derecede yıkayıp ütüleyip giyin ayrıca iliskiye girerken eşinizin kendini yıkaması gerek bunlara dikkat ederseniz geçiyor :)
Sdemirel Bala_m idrarda enfeksiyon kötü bişey tabi de dediğim gibi sizin değeriniz cok düşük ilaca bile gerek kalmayabilir 🤗 benimki çok yüksekti iğneyle geçti .
Busra_2308 Sdemirel merhaba benim de idrar enfeksiyonu çıktı bugün elimde sonuç yok ama hemşire değerin 15 dedi. Normalde 16-40 arasında olması gerekiyor dedi sizce nasıl
Sdemirel Busra_2308 yavrum bi lökositi biliyorum o da kendimde yüksek çıkınca öğrenmiş oldum sizin hangi değer öyle ki .
Sdemirel Bala_m en iyi cevabı doktorunuz verir gösterin sonuçları 🤗 ben sadece benimki cok yüksekti sizinki cok düşük diye söyledim. Yüksek olmasına rağmen bir haftada da geçti iğneyle şuan iyiym cok şükür
Sermec Bala_m canım glukoz da olması gerekenden düşük cıkmış düşük cıkınca da sorun oluo doktoruna bır sor istersen bu durumu
Sdemirel Busra_2308 enfeksiyon kendini belli eder ama bende mide bulantısı ateş kusma yaptı kuzum . Akıntıda koku kaşınma yapıyor . Tek çözüm bol bol su içmek