hulya_1919 Kızlar Merhaba yumurtlama gününden 7 gün geçti bugün ovülasyon testi yaptım silik olan çizgi koyulaştı normalmi sizce yaa :((((((
zelis63 hulya_1919 canm wLla benmde adetten 14 gün sonra görünüyordu ama ben adetten hemen sonraki gün hamile kalmısım canm İnan ben o tür seylere hiç inanmıyorum eskiden bu testler mi vardı herşey kısmet
hulya_1919 Denizlila00 bende öyle düşündüm aslında ama eşim olmadığı için değerlendiremedik :( sadece 3 gün değerlendirdik yumurtlama gününde yeterli olurmu bilmiyorum
BuMu Bazı aylarda iki kere yumurtlama olabiliyor muhtemelen öyledir canım bugğnğ değerlendir tekrar test yap
ynale birden fazla durum söz konusu. tekrar yumurtluyor olabilirsin, bir önceki ovulasyon gününü yanlış değerlendirmiş olabilirsin. belki o gün ovulasyon günün değildi. ya da son seçenek, hamilelikte kanda yükselen Beta Hcg hormonu, ovulasyon testinde çizginin belirginleşmesini sağlıyor. hcg hormonuda hamilelikte artıyor. haliyle normalde 1-2 aylık hamile bir kadın ovulasyon testi yaptığında çizgilerin kıpkırmızı olacağını görecektir. hamileliği boyunca da böyle devam eder. düşük bir ihtimal ama belki şuan hamile de olabilirsin. hakkında hayırlısı olsun.
hulya_1919 ynale bir önceki ay yumurtlamam olduğundan Eminim çünkü 2 gün üstüste koyu gördüm çift çizgiyi
ynale hulya_1919 o halde seçenekler ikiye düştü :) ya tekrar yumurtluyorsun ya da kanında beta hcg artıyor. inşallah beklediğin gibi olur :)