Pcoslubiranne Merhaba arkadaşlar.Sosyal medyada arkadaşlarınıza hamile olduğunuzu nasıl duyurdunuz ya da duyurdunuz mu? Ayakkabı fotoğrafı,kancalı iğne ve ultrason fotoğrafı dışında değişik önerisi olan var mı? Daha 8+5deyim.Bir de biz aslında 3 kişiyiz var tabi.
OktayMeltemSahin Pcoslubiranne o an içinden ne geliyorsa o şekilde paylaşman lazım bence hem bunu senin bulman lazım yoksa herkesleşmez misin ? Bu fikirleri beğenmediğine göre daha yaratıcı bir fikriniz olmalı 🙂
EdaMinaKele Pcoslubiranne ben özel birşey yapmadım duyurmadım da 5.ayımda falan belli olmustu karnım ufaktan öyle öyle resimlerden anlasılmaya baslamıstı 🙈
gnc Pcoslubiranne benim hamileliğim plansız olduğu korunduğumuz halde olduğu için ben davetsiz misafirimiz geliyor yazıp çizgi film karakteri gibi hamile bir kız fotosu koymuştum
Pcoslubiranne OktayMeltemSahin Yaratıcı olsun istiyorum ama yok.Bebeğim için anı defteri aldım belki onunla yaparım ama emin değilim.Belki de hiç yapmam korkuyorum da bir şey olur diye.Allah korusun.
OktayMeltemSahin Pcoslubiranne banada tüm ailem 3. Aydan önce söyleme demişti nazar değer bişey olur bende vardır bir bildikleri diye paylaşmamıştım hemen sen bilirsin canım
MerveTaer Canlı yayın yapabilirsin yada eşinle kısa bi hamilelik müjdesi verme sahnesi çekebilirsin paylaşabilirsin ben böyle bişeye ihtiyaç duymadım fakat tercih meselesi güzel duygular sonuçta