Limon_
Bebeğimin kalbi durunca kürtaj olmak zorunda kaldım daha sonrasında biraz fazla ağrım oldu tekrar doktora gittim aksilik yok normal dendi ama kanamam çok gelmiyor ama tam olarak bitmiyor da. Bu durumu yaşamış annelerimiz varsa sizin nasıl geçti