Mehsu Benimde Aralık sonu Ocak başı geliyor bebeğim ona kışlık takımlar altlı üstlü almayı düşünüyorum üstüne örgü hırkalar kalın mont tarzı bişeyler aldım ve en kötüsü şuan evim deniz kenarı kaloriferle ısındığı için aşırı soğuk kışın ölü koysan çürümez o derece 😖 nasıl yapicam bilmiyorum eğer güzel bi kıyafet tercihiniz varsa bana önerir misiniz