mamyfat93 Grip oldum doktorum bu ilacı kullanabilirsin dedi ama eczacı hamile olunca kullanmasın demiş vermemiş. Kullanan oldu mu hiç
CerenAkbulut mamyfat93 balgam çıkartma ilacı değil mi? Ben kullandım 10. haftamdaydım, ağır faranjit geçiriyordum. Antibiotikle birlikte kullandım hemde.
Heisenberg mamyfat93 Ben emzirme dönemindeyim grip oldum 2 kere ve bu takviyeden başka birşey vermedi doktorlar. Doktorunuza güvenin bence eczacıya değil. Yine de siz bilirsiniz tabii.
Zehralismail Bende antibiyotikle birlikte kullandım. Beonşit için vermişti. Balgam sökücü. Zaten içtikten bi kaç saat sonra afedersiniz kusarak çıkartıyodum. Bikaç gün sonra kestim kullanmayı
Heisenberg mamyfat93 Yani elbette bi ilaç gibi değil ama 2 haftada iyileşeceğime 1 haftada toparlıyor beni açıkçası