Erenimo ya aksine banada büyük geliyor yıkadım ütüledim hiç küçülme çekme sorunu olmadı 50/56 aldım ben H&M’den sanki içinde kaybolocakmış gibi çoğunu 60/62 aldım onlarıda giydirmek için uzunca bir süre bekliycekmişim gibi yurtdışında yaşıyorum bakmıyolarda boy kilo dün randevum vardı bakmadı. en son 33. haftada 2600 kilosu 48 cm idi şimdi 37 haftalık olduk kaç oldu onu bile bilmiyorum 😔