Aydinesime1110 Merhaba ben ilk hamileligimde ağır gebelik zehirlenmesi nedeniyle 31. Haftada doğuma alınmıştım. Şimdi ikinci hamileliğim tekrar benzer şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Gebelik zehirlenmesi yaşayıp sonraki hamileliklerinde sorun yaşamayan var mı merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim
Deletedmom2224 Aydinesime1110 surda durayım. Bende 9 ay önce ağır gebelik zehirlenmesi geçirdim 27 haftalikken ve bebeğimi kaybettim şuan tekrar hamileyim ama risk yine var 😔
Hasan_Huseyin Aydinesime1110 mrblar. Benim ilk gebeligimde çıkmıştı . İkinci gebelikte çıkmadı çok şükür. Bu üçüncü gebeligim 38. Haftaya kadar geldik şükür. Tansiyon ve idrar tahlili ne baktı doktor. Sorun yoktu. Her gebelikte olmaz sanırım.
sdsd Deletedmom2224 Merhaba, gebelik zehirlenmesini nasıl anlıyorsunuz, tansiyon ve idrarda protein mi cıkıyor
Deletedmom2224 Hasan_Huseyin her gebelikte olmuyor ama ilk gebelikte olduğu için diğerleri riskli oluyor. Çok sevindim sizin adınıza inşallah bizde sağ salim alırız kucağımıza