Meltemmy benimki tüp bebek canım o yüzden doktorumuzda tüp bebek doktoru Prof. Barış Ata ben çok çok memnunum kendisinden. Diğer bölüm doktorlarını da gide gele az çok tanıdım onlarda iyiler ama şahsen hiç birini tanımıyorum. Hastane genel anlamda çok güzel çok temiz bütün personeller hemşireler hepsi çok güler yüzlü ve ilgililer. Barış bey dışında doktorları bilemiyorum ama genel olarak hastaneyi tavsiye ederim. 😊