Cansubuke kızlar hemoglobin değerim 6.1 çıktı talesemi taşıyıcı olduğumu biliyordum ama bu kadar düşük çıkması gebeliğimde problem olur mu 4+2 haftalık gebeyim
Meryu Cansubuke Dorukunannesi95 talesemi olduğu için bizim kolay kolay 9-10dan yukarı çıkmaz bende günde 2 tane içiyorum demir hapını, siyah üzüm pekmez vs vs 3 aydır 9dan 9.5 anca çıktı.
Dorukunannesi95 20.haftalarimdayken ben 10 cikmisti sonra 9 a düştü suan 33 haftaligim hep 9 da sabit ustelik sabah aksam demir tskviyesi almama ragmen. Ne yapsam yukselmedi tasiyici oldugum icin hemen demir takviyesine baslamalisin
Dorukunannesi95 Meryu maltofer mi kullaniyorsun ben haptan siviya gectim kucuk şişelerde sivi seklinde aliyorum maltoferi sabah aksam.
Meryu Dorukunannesi95 yok gyno ferro ya da ferrum fort alıyorum doğumdan sonra da kullanıcaz dedi doktorum 🤷🏻♀️