Semrasem 5 günlük anne olarak yazıyorum kızlar pendikte yaşıyorum evime yakın diye adatıp kurtköy hastanesini tercih ettim doktorumda Saynur Yılmaz idi çok ama çok memnun kaldım doktor hastane arayışında olanlar için yazıyorum doğum ekibi inanılmaz rahatlatıyor sakinler doktorumda normal doğum yanlısı cok korkan sezeryan isteyen biri olarak beni normale ikna etti o cesaretle girdim ıkınmada çok zorlandım bekledi sakinleştirdi çok cesaret verdi bir baktım doğmuş kucağımda 😊 doğumdan sonrası desen bebek hemşireleri ebeler Doğum katı çok ilgili geceleri bile kaç kez geldiler emziremedim bebek tutamedı 3 ayrı hemşire destek oldu durmadan bilgilendirdiler hep güleryüzlü tatlı dilliler Kesinlikle tavsiyemdir ben çok araştırmıştım arayış içinde olanlara fikir olsun 😊
Aysenurdemir Ben de Şile de oturuyorum, ailem Pendik te. doktor arayışındayım. Ersoy hastanesinde Ayşegül hanıma gittim geçen ay ilk defa. Ama arkadaşım hastane ile ilgili iyi şeyler demedi. Endişeleyim. Muayene ve Doğum ücretleri ne kadar? Benim doğumum nasipse 14 Ocak 2020 civarı olacak.
Seda_123 Aysenurdemir Canım ben pendik kaynarca yüzyıl hastanesine gidiyorum doktorum Hale Kayıran çok memnunum tavsiye ederim çok güler yüzlü bir doktor bende tavsiye üzerine gittim doğumu da orda yapıcam
PnrGg Defnes e o kadar parayı alıp ilgilenmeseler olmaz tabi. Baya bi uçuk fiyatlar her kesime hitap etmesi imkansız heleki bu ekonomide 😕