Hazallily canım bende 2016 yılında doğal yollarla geçirdim dış gebelik sonra baya bi normal denedik olmadı rahim filmide cektirdim açık çıkmıştı olmadi iste sonra bu sene mart ayında klomen+catlatma ignesi ile 2. dış gebeligimi geçirdim 4 ay korunma sonrası tekrar klomen kullandim sali gunu kontrolum var yumurtam gelismisse iğne yazacak herhalde bakalim Hayırlısı olsun hakkimizda