Ozcanf biraz daha bekle bakalım benimde 8 Eylül Dü 8 günün sonunda kan testi yaptırdım bebeğim olduğunu öğrendim. Öncesinde bende idrar testi yaptım ama cıkmadı idrar testlerinde 40 günlükken falan cıkıyor muş biraz daha bekleyip kan testi yap canım 🤗