Duyguali 3 haftalığız daha yüz üstü uyumanın bir sakıncası var mı ? Siz kaçıncı haftaya kadar nasıl uyudunuz ?
SeydaaYlmz Duyguali 20.haftaya kadar istediğin şekilde uyuyabilirsen zaten göbeğin çıktıktan sonra uyuyamazsın ama doktorlar genelde sola yatıp uyumayı öneriyorlar 😊
Alisalpa Duyguali yüz üstü yatabilirsin ama bebeğin ve senin için en sağlıklısı sol tarafa yatıp uyumanız. Çünkü en iyi kan akışı öyle sağlanıyor.