MehtapYavuz aynı durum bende de var, enfeksiyondan oluyor. Bende 31 haftalık hamileyim uzun bir süre antibiyotik kullandım erken Doğum olmasın diye Hatta geçmeyince böbrek ve idrar yollarıma tel bile takıldı aksatılmaması gereken durum. Kaşınma ve yanmayı da doktorumun önerisi dışardan temizlik olarak 1,5 litreye 1 çay bardağı sirke koy onunla temizlen demişti işe yarıyor. Tavsiye ederim