Asd92 hicbisey yok Osmangazi'de kendin ne yapiosan onu yapiosun arkadaşım orda doğum yaptı sanırım bende orda yapicam tam karar veremesmde henüz odalarida çok büyük değil ufacık oda minicik bı masa war geniş odası warmidir bilmiorm tbide arkadaşta ufakti oda baya 😏