Sabo3896 Denizerdem iyi şuanlik ama bebişim biraz zayıf herhalde 2 kg 50 Gr bende üzülüyorum çok az mi diye bilemiyorum sizin ne kadar
Ozge3747 Denizerdem 33+1 de 2114 kg dı benim de, bana da biraz az geldi ama kiloya fazla takılmıyorum napalım sağlıklı olsunlar da bebişler önemli olan o ☺️
Denizerdem Sabo3896 doktor birsey dedimi peki benm de daha 1.968 gram olmş benm ki daha düşük doktor hersey iyi dedi
Aby34 Sabo3896 bn de bgn kontrole gttim 33+6 sizinki de zayıfsa ben napayım? Benim kızöem de 1908 gram olmuş her şeyi sağlıklı 1 hafta geriden geliyor muhtemelen geç döllenme normal doğum dedi bize de baş aşağı duruyor
Sabo3896 Denizerdem iyi sağlıklı diyor ama 2500 Gr olsun isterdim diyor 1 hafta geride dedi siz normal doğum mu belli mi
Denizerdem Sabo3896 benm doktorm birsey demedi bana doğum la ilgili ama bii ihtimal normal olur die düşünüyorum sizin nasıl ne zamana geliyo peki doğumun
Jupi Sabo3896 benim 35. Haftada 2500 gr ve önden gidiyor birkaç gün. Bence 33 te 2500 gr olmamasında bir sorun yok
Sabo3896 Denizerdem 33+3 gunluguz bugün benim mecburi sezeryan olacak ilk doğumum 3-4 hafta var inşallah bı sıkıntı olmazsa
Sabo3896 Aby34 benim içinde problem yok ama korkutuyor doktorlar işte yoksa sağlıklı gelsin başka bişey istemem
Denizerdem Bencede kilo o kadar önemli değil doktorm bana kiloyla alakalı birsey demedi bebekte de sıkıntı yok herseyi iyi yani sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimzi insallah