Enomi
Öncelikle herkese merhabalar, nasılsınız?
Bugün 38+1. Günümüzdeyiz. Cuma ve Pazartesi günü çatı muayenesi oldum. Açılma ve yumuşama yok. 28. Haftadan beri başı aşağıda olmasına rağmen rahim kanalını da düzleştirmemiş. Plesanta yaşlanması olduğu için doktorum perşembe günü hastane yatışını verdi.
Bu sabah uyandığımdan beri regl ağrısı ya da büyük tuvalet ağrısı gibi bi ağrı çekiyorum. Bebiş kendini zaten çok uzun zamandır sıkıp bırakıyordu. Herhangi bi kasılma ya da dayanamayacağım bi acı da hissetmiyorum.
Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ona göre doktorumu rahatsız edeyim, gereksiz yere başka hastaların önceliklerini çalmak istemem de ☺️