Hatice262626 Arkadaşlar bugün bebeğimin karın çevresinin 4 hafta önde olduğunu öğrendim ve doktor sezeryan yapabilirim dedi şuan 37 haftalığım ultrasyonda karın çevresi 41 haftalık gözüküyor böle olup ta normal doğum yapan var mı🤔
Merveonay Hatice262626 maalesef canım bendede aynı durum var yeni doktordan geldim kafa kısmı çıksa bile omuz takılabilir ve göbekli bir bebek seni zorlar oda çeşitli riskler doğurur dedi perşembe günü yatış yapacağız