Hanim1 işte bu yüzden karşıyım bu testler e birazda, %80ı yanlış çıkan şu testlere... Çocuk engelli değilse bile anne okadar çok yoğun olarak kötü düşünüyorki.. Korktuğu başına geliyor, hayır öğrensem ne olacak engelli olup olmadığını? Aldıracak mıyız? - hayır. Ozaman neden bu eziyete girişiyoruz. Yapmayın sıkmayın canınızı. Herşey mevlanın izniyle olur. Siz güzel düş ünün, güzellikle karşılarsınız görün bakın 🌼 Allaha tevekkül kılıp, teslim olmak gerekir.. Canı veren O dur. Sağlığı veren O dur. Siz Ondan isteyin.. Ağlamayın, üzülmeyin. Yavrunuzu da üzmeyin 🌸