Damla________ Kızlar benim bebis bugun hem az tekmeledi hem daha çelimsiz tekmeledi tedirgin ediyor niye acaba yormadım da😱
Busranagme Damla________ bende de gecen hafta olsu bir de bugün oldu aynısı . Az hareket ediyor 😒 Korkuyorum 26 HAFTALIK gebeyım
Damla________ TubaKorkmaz yok ya yorulmadım normalde çok hareketli birden böyle olunca tedirginim doğrusu abartmakta değil normal mi bilemiyorum tabi görmeden bu hafta böyle mi olması gerekiyor bir bilgim yok iste
TubaKorkmaz Damla________ ben yatıyordum hareket etmeyince tatlı yiyip soluma doğru karnımı açıp okşuyordum elimi koyup sonra yavaş yavaş tekmelemeye başlıyordu sizde deneyin bi
TubaAydin Damla________ şekerli bişeyler iç daha hızlı kana karışıyor sonra tut göbeğini hafif salla canım benim 40. Hafta ebelerim bana öyle yapıyor nts de uyuduğu zaman gün içinde şüphe edersen sende böyle yap diyorlar
Damla________ TubaAydin muz yedim ayıptır söylemesi ama ya hareket ediyor ama çok yavaş hiç alışkın değilim böyle olmasına
Haticeyildiz Normal heralde gunu gunune tutmuyoki benimkide dun nerdeyse karnimi delicekti bugun cok yavasti hareketleri neden bilmiyorum bakalim yarin nasil olucak
Damla________ Doktor randevum 21inde erkene alabilirsem gidimde içim rahat etsin minnakim içerde neler yaşıyor bileyim 😊
TubaAydin Damla________ canım meyve suyu gibi sıvı şeyler daha çabuk kana karıştığı için içmeni tavsiye ediyorlar ufaktan salla bişey olmaz son haftalar ebeler neler yapıcak bak takip etmek için
TubaAydin Senin daha alt muaynene çok var sen bişeyler iç hafiften rahatsız et bebişini kız ise fazla oyanmıyor sanırım erkekler daha aktif oluyor
Damla________ TubaAydin 1 kere oldum nst yede girdim kız benim ki hep hareketli çok şükür normal şimdi
Eda-raif Alttan muayneyi kaçıncı haftada yapıyorlar ki ben nts de sancı çıkınca yapıyorlar diye biliyorum
Damla________ Busranagme yorulunca oluyor biliyorum ama ben yormadım böyle oldu garip oldum 30+1 im çok şükür kıpır kıpır yine suan
Damla________ [bilinmeyen] ediyor her zamankinden farklı kasiklara dogru. Ağrı yok ama. Daha yavaş daha az