ponciklerin_annesi Sultanozturk bende yenikentte oturuyorum canm buraya yeni tasndm ve hangi hastaneye gitcegimi bilmiyorum 23 haftalik bebegim , etlige gidiyordum ama artk oraya gidemem bende hastane arayisindaym
Sultanozturk ponciklerin_annesi inşallah sende bu sayede iyi bir hastane iyi bir doktor bulursun canım
aslikls3 Ben koru çukurambara gidiyorum doktorumdan çok memnunum Mehmet Fırat mutlu hastane hakkında birkaç kötü yörük duydum araştırıyorum şu an