Suunaa seni çok iyi anlıyorum. Bende ilk haftalarımda hatta bu ilk dört ay deli gibi araştırma yaptım hepte kötü şeyler yazıyordu. Demekki annelik böyle bir şey kaygı sorunları yaşıyoruz endişeleniyoruz vs. İnan daha fazla araştırıp kendini üzme çünkü bu zamanlarımızı çok arayacağız. Ben çok pişmanım kendi kendimi yediğim için belki farkında olmadan bebeğime de bu duyguyu yansıttım. Doktorun her şey yolunda canını sıkma dediyse daha fazla araştırma canım. Benim doktorum ilk hamile olduğum zamanlarda direk uyardı sakın internetten araştırma yapma her söylenene inanma her yazanı kâle alma diye orada herkes doktor demişti. Hatta ben az kalsın internete göre kanser çıkacaktım Allah korusun :) o yüzden her şeyi oluruna bırak canım sağlıkla al bebeğini 💙🥰