Suhedaa Kizlar 38 + 4 üm ama herkes daha dogurmazsin karnin hala yukarda diyolar illa inmesimi lazim sancıların gelmesi icin falan
Muguet Suhedaa ben 41. Haftada karnım düşmeden gittim normal diye. Suni almaya başladım sabahtan gelen doktor ve hemşire bebeğin başı çok yukarıda dediler. Sezaryenle sonuçlandı özetle :) Doktoruna güven son ana kadar olması gereken şekilde olsun ☺️
minnakpremses_ Canım benimde karnım inmemişti aşağı her gören daha var diyordu ama dedikleri günün ertesi sancılarım başladı doğum yaptım :))
Suhedaa minnakpremses_ icim rahatladi son haftalar olunca bayaa zorlaniyorum acikcasi günüm gecsin istemiyorum o yuzden 😂🤭
minnakpremses_ Suhedaa bende çok istiyordum biran önce doğsun diye ama şimdi çok pişmanım keşke biraz daha içimde kalsaydı çok özledim o günleri 🙈🙈😊
Suhedaa minnakpremses_ bazen bende diyorum o hareketlerini tekme atisini ozlerim felan diye ama bazende artik dogurim yeter diyorum 😂🤭
Suhedaa Muguet yani zaten cok sukur cogu gitti azi kaldi bakalim hangi gün bizim icin hayirliysa o gun dogsun insallah ❤
Suhedaa RabiaMm benimde sancilarim hafif hafif var ama yuruyus yapıyorum bu aralar baya bi doktor bugun baya bi acilman olmus dedi yuruyuse devam dedi insallah bakalim ne zamana gelecek 😂
RabiaMm Suhedaa hadi ya Ne güzel, bugün nst de bişey çıkmayınca alttan bakmadı haftaya bakacak inşaAllah güzel bişey söyler🙏🏼Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
Defnealinam Bnm oglumda oyleydı 40 bıtcektı dogurdum şimdi kızımda baya bı ındı goren dogurursun dıyo hatta şimdi nat bıle geldım yanı 38 olduk ama yok gelmıyo kızcem. Bakalım hayırlısı cnm
Suhedaa Defnealinam ayy benimkidr varya bide almanyada yasiorum gelin geldim yani burda 3 ultrasondan sonrasi ucretli sigorta karsilamiyo yaptirdim elini yuzune koymus gostermiyo zorlaa son dakka gosteri oda yarim yamalak 😂😂