Melikeb19 Emel1234 ilk hamileliğimde kullanmıştım şimdi 13 haftadayız ne zaman kullanılmaya başlıyordu 😊
Misskokulumm Emel1234 1 bardak soğuk suyla haftada 1 kez içiyorum agrım sızım yok diye 🥴midemi çok bulandırıyor zar zor içiyorum 🤒🥴🥴
Mr1517 Emel1234 Havalar sıcak olduğu için soğuk su koyuyorum ılınıyor zaten atıyorum içine eriyince yavaştan içiyorum bekletmiyorum asidi tamamen kaçmasın tadı değişiyor
Misskokulumm Emel1234 valla ben midem bulana bulana içiyorum 🥴benimki limonlu bi tek benim midemi bulandırıyor o zman 🤷♀️
Misskokulumm tansuyalman valla iğrenç geliyo tadı eşim zorluyo iç diye yanına gidip içiyorum sonra inaniyo 🤣 mecburiyet işte
annevebebek17 Emel1234 canım doktorum.banada 27 haftalikken verdi erken dogum riskim.var diye ben normal suya koyuyorum içiyorum sabah akşam..
Misskokulumm Emel1234 Allah hayırlı zamanda kolay doğum nasip etsin hepimize inşallah annemin değerini şimdi daha iyi anladim😔