sevdanur13 13 haftalık hamileyim düşük tehlikem oldu doktor bana düşük tehlikem için ilaç yazdı bu ilacı içtikten sonra karın ağrım baş dönmem oldu sizce normal mi kızlar lütfen cevap yazın ☹️😔☹️
Ay-Bek sevdanur13 Ağızdan alıyorsan daha çok etkilerini gösterir ve bulantını arttırır. Ben de kullanıyorum ama fitil olarak. Doktor daha çok etki edeceğini söyledi fitil olarak koyduğumda.
Mr1517 sevdanur13 Doktoruna sor istersen bende kullandığım dönem ister vajinadan fitil olarak kullan ister ağızdan al demişti hangisi daha rahat ediceksen demişti canım