gamzeli92 kuzum ınsallah en kısa Zamanda bebek haberı alırsın ben sorunnla ılgılı konusmıycam.acıkcası banada doktorlar pko dedıler ıste tedavısız bıraz zor falan dedıler 3 sene tedavı gordum sonra allaha bıraktım kı bıraktıgım anda oldu meger hersey takıntıymıs bence eger tedavı cevap vermezse kafana takma bak ozaman kendılıgınden olucak ınan☺️