Mr1517 Hayırlısı olsun sanırım benimde 35+5 falandı gittiğimde kilosu 2700dü. Kilosu iyi dedi. Her bebek kilolu olmaz ki onlarında genler yapıları var :) Babası ve babasının taraf yiyip kilo almayanlardan🙈 Ben daha fazla kilo almaya meyilliyim ama sabit kilom vardı hamilelikten önce,hamilelikte aldım tabi de. Almak vermek kolay. Bu yüzden 3000-3200 bir bebiş bekliyorum😊
Çatı muayenesi hakkında bilgim yok. Konuşmadık normal beklemediğim için şuan konusu da geçmedi😂