Mr1517 35+4üz 36nın içinde oluyormuş 😇 Son iki haftam sezeryan olacak tansiyon ve baş çevresinden dolayı. Az bir ütüm kalmıştı zarzor yapıyorum bugün yaparım yarın yaparım derken kaldı gitti binn pişmanım 🤦🏻♀️ 😄
Kasılmalarım çok fazla var semsert yapıyor kalıyor orada iki gündür bel ağrısıda var Doğuma hazırlık ağrıları dedi ebe.
Doktor üç günde bir çağırdı riskli durum olduğu için nst istiyor sürekli kontrol ediyor her anda alabilirim hazırlıklı ol dedi.
Hayırlısıyla kucağımıza alalım sağsalim başka birşey istemiyorum 🙏🏻