Nzondlg Merhabalar kızlar Pierre cardin yeehoo bebek arabası kullanıp tecrübesini paylaşabilecek olan var mı?
Halista Nzondlg arabayı aldınız mı bilemiyorum ama yenidoğandan itibaren kullanıyorum her zamanda iyiki almışım dedim