Aliss_36 Merhaba 7+3 günlük hamileyim, daha öncesinde özel hastaneye gitmiştim bu seferde bi devleti deneyeyim dedim. Ve beylikdüzü devlet hastanesinde Op.Dr. Veysel Kırkın Beye göründüm kendisinden çok ama çok memnun kaldım gayet ilgili şakacı güler yüzlü her konuda bilgi verip rahatlatan bi doktor doğuma kadar oraya gitmeyi düşünüyorum hatta doğumumuda o doktor yapsın istiyorum, baya da hastası var randevulu gitmezseniz baya bekleyebilirsiniz 😊
Minee34 Aliss_36 Meraba bende en azından bi kaydım olsun diye gitmek istıyorum ama maalesef randevu düşmüyor siz randevusuz mu gitmiştiniz randevusuz alınıyor mu