Bende yaptırmadım 4lü testi mutlaka yaptır dedi doktor ama bütün anneler yaptırma aldırmicaksan diyorlar bircok anneninki sorunlu cıkmış boşuna anneyr doguma kadar üzüntü dogumdan sonrada birşey cıkmayınca o güzel hamilelik günleri zehir oldu diyorlar