Duyguali Biz çocuk istediğimiz için planlı bir şekilde adet günümü bekledim. Ağustos'un 15'inde adet oldum. Dün 1 gün gecikmişti 15 i 16 sı gibi olmam gerekirdi. Kan verdim 5 in üzerinde bir sonuçla pozitif olduğunu öğrendim sonuç 35 ti. Doktar 10 km yol gitmen gerektiğini düşün sen o yolun 1 km gelmiş durumdasın dedi. Bu perşembe günü tekrar gideceğim. Folik asit verdi. 2 gündür kullanıyorum. Dua edin. Böyle olup artan var mı acaba değerleri?
Handan0101 Duyguali benim degerim 87.5 du ilk sizinkide iyi degeriniz 2 gün sonra ikiye katlarsa normal gebelik diyolar benim değerimde düşüktü yani
GKBR2 Duyguali ben ilk öğrendiğimde değerim 6 ydı. Şimdi 29 haftalık olduk. 2 gün sonra tekrar baktır değerine inşallah artar 🙏🏻☺️
BiDunyaMutluluk Duyguali canım ben ilk baktırdığım adetime 3 gün vardı kanda 43 çıkmıştı. Doktor pozitif ama çok düşük demişti. Tekrar gitmedim baktırmadım betaya şuan 30 haftalık hamileyim 😊
Deletedmom2224 Duyguali adet olmam gereken günde 62 idi değerim ona rağmen 4 haftalıkti yani hcg değeri çok da önemli değil artış olsun o yeterli içinizi ferah tutun
haticeD08 Merhaba benim de ilk öğrendiğimde adetim iki gün geçmişti ve değerim 38’di. Şimdi 33 hafta olduk. Olabiliyor tabi ki inşallah sonuç güzel gelir bir sonraki kan ölçümünde😊🙏
Duyguali GKBR2 çok mutlu oluyorum ve bir yandan korkmuştum çok iyi geldi bu yorumlarınız teşekkür ederim :)
Duyguali BiDunyaMutluluk bana ilaç falan verdi bir de ben sabırsız bir insanımdır merak ederim arrtı mı ne oldu falan diye umarım yükselir.
BiDunyaMutluluk Duyguali gerek duymadım canım Bi sebebi yoktu hamileydim sonuçta 🤭 beta düşse zaten kanamam olurdu anlardım. Daha öncesinde kimyasal gebelik yaşadığım için biliyodum neler olacağını 😊
Mlsldy Ben adet gecikmesinin 2. günü kan verdiğimde değerim 72ydi 2 gün sonra 220 ye yükselmişti sonrasında bir daha yaptırmadım. Bir hafta sonra da keseyi görmüştüm. İçiniz rahat olsun olumlu düşünün bir şey olmaz Allah ın izniyle.