Ceydannesi fadimeozbas avivaya baktım kalitesini hiç begenmedim bide secenek az modelleri güzel değil bence almila ya bakın kalitesi süper modelleride çok güzel kızıma oda almak istiyorum gidip bakmıştım bellona filan yanında sönük kalıyo
Ceydannesi Ben kayseriliyim fabrikası orda ve çilekten filan malzemesi daha güzel 👍 😊bence modelleride güzel