eda91 kizlar cumartesi sezeryanla dogum yapicam yarin agda yaptircam acaba bi sakincasi olur mu? netten arastirdim 1 hafta onceden yaptirin diyo ama tecrubeli anneler sizde bi sikinti olustu mu ?
OktayMeltemSahin eda91 benim ablamda 1 hafta öncesi ağda yaptırmıştı canım son gün sakıncalı olabilir doktoruna sor istersen.
Oge eda91 ne sakıncası olacak temiz bi yerde yaptırın yani bn şimdi hafta snu ağda yaptrıcam 38. Hfta daym pazar günü olsu ki doğdu ne olcak ki yaptırın ağdanızı
eda91 icime bi suphe dustu keske onceden arastirip gorseydim. enfeksiyon kapan oldu mu diye merak ediyorum..