Anne24 canim suan bende grip oldum parolla idare ediyorum burnum tikanirsa sprey sıkıyorum bide nane limon yapiyorum bu kadar. Gecen seferde bayramda hastalandim bundan daha agir gecirdim dislerime kadar agrim vardi hastanede serum takildi öyle topladim kendimi eger kötüysen bekleme derim