Kadert Merhaba kızlarç7 haftalık hamileyım 2 gündür grip oldum çok hapşuruyorum .napmalıyım bebeğe zarar verirmi
Mavilianne Kadert Ihlamur ve nane limon içebilirsin canım. Hapşırırken kendini kasma. Kasıklarında sancı hissedersen o an korkma. Eğer ileri düzeyde ise gribin doktora mutlaka git enfeksiyon iyi değil geçmiş olsun 🌸
kr1907 Kadert ateşizin yükselme isine dikkat edin bende ilk haftalarda grip oldum doktora gittim ama benim ateşim çok yükseliyordu doktor ateş istemiyoruz kesinlikle dedi
Kadert Ateşim yok sanırımm ama dikkat ederim sağolun ateş olmazsa bi sorun olurmu acaba bebeğe hapşurmam falan
Mavilianne Kadert Karışık bitki çayı önermiyorlar evet. Netten bir bakın ıhlamura içiniz rahatlasın en azından.