Gzdgzdkrt 10. Haftam ve sırtım belim çok agrıyo bu normal mi acaba, bu sabah uyandığımda kalcamdan iğne vurulmuş gibi bir agrıyla uyandım :( benim gibi olan var mı?
Mavilianne Gzdgzdkrt 37. Haftamdayım yatamaz hale geliyorum bazen. Kaburgalarıma yaptığı baskı çok fazla 😏 Ama buna şükür sağlıklı olsunlarda. Benim o haftalarda bel ağrım oluyordu sadece.
sdsd Gzdgzdkrt 33 haftadayım 30 dan sonra siddetli cekıyorum, fizik tedavi doktoru kinesio bant yapıstırdı dün, bugün sanki biraz faydası oluyor gibi, mekanık etkı yapıyor tedavi edıcı degıl ama bir arastırın doktora sorun isterseniz