Kelebegimmm Susam05 ben öyle olunca duşa giriyorum sakinleşiyor.anneliğin zorluklarını şimdiden yaşıyoruz.başlarda diyordumki o kadarda zor bişey değil (estafurullah)dinimize göre niye bu kadar abartılmışki annelik))en önemlisi anne olunca önceki vücutdan eser kalmaz,manevi neler deyişecek Allah bilir
Susam05 Kelebegimmm Çok doğru söylüyorsun canım. Daha doğmadan vücudunu bile değiştiriyor küçücük şey. Ben basur nedir bilmezdim. Hiç bu kadar kiloya çıkmamıştım. Hiç çatlağım yoktu diye gidiyor bu ama hepsi onun için deyip kabulleniyorsun hatta mutlu bile oluyorsun🤗
Kumru_ ErBu normal doğumu etkiliyor mu😱hiç doktorum la konuşmadim bu konuyu😑Yani ne düzeyde olursa normal doğum olmaz kii
Susam05 Kumru_ zeytinyağı sürmeyi doktoruma sormuştum hiç bir sakıncası yok zaten en doğal şey demişti ki bende zeytinyağının çok faydasını gördüm ama tabi sen yine doktoruna sor canım için rahat etsin
Busramerve ErBu ya benim yıllardır hemoroid sorunum var, doktoruma da söyledim. Ağrısı için doğal yollar dene dedi, zeytinyağı, kantaron yağı gibi. Ama hiç normal doğuma engel olduğunu söylemedi😕
ErBu Busramerve geçerse ve büyümesse sıkıntı olmuyor ama meme ucu gibi olursa kanamalı olursa benim doktorum normal doğum yaptırmıyormuş
ftma123 Kızlar benim hemoroid sorunum vardı ama çok değildi yeni yeni başlamıştı hamileyken 🙈 normal doğum yaptım biraz ağrı çektim doğum sonrası maalesef 😔 şimdi krem ve ilaç kullanıyorum başlangıç evresindeyse Allah’ın izniyle normal Doğum yapabilirsiniz biraz ağrı sızı oluyor çok korkmuştum ama 2 günde ayağa kalkmıştım ❤️
ErBu ftma123 banada büyümesse sıkıntı olmaz dedi ama meme ucu gibi olursa şişerse patlıcak durumda olursa normal doğum olmuyormuş 🤷🏻♀️
Asyagizem ErBu ya be kadar büyüse eğer bende iki haftadır var ve artık vücudum onla yaşamaya alıştı . Sandalyeye bile oturmuyorum banyo yaparken yani o derece
Susam05 Kumru_ ben makyaj temizleme pamuğuna batırıyorum onu da şişen bölgeye tampon yapar gibi dokunduruyorum bi kaç Sefer